Sssscicek 10hafta6 gunlukken cinsiyeti merakimdan bi doktora gttm kiza benzio dedi sizce yanlis gorme ihtimalleri varmidir boyle bise basina gelen varmi 🙂
zeyolin Sssscicek canım biz de bugün 13 haftalık olmuşuz doktor erkeğe benziyor ama hazırlık yapma bir ay daha bekle kesinleşmesi için dedi 🙂
Sisi Sssscicek canim pek umutlanma. Abimlere dr ismini bile koyun erkek dedi 🙂 5. Ayda detayliya girdiginde bebek kiz cikti ve kesin suan kiz olcak 1 ayi kaldi :🙂 bana da kiza benziyor dddi dr 12 haftalik ama umut baglamiorum detayliya kadar bekliorum kssinlik icin 🙂
Sssscicek Benmde brz erken diye bi.umut dedm ,😁2 kızçem var tabi onve saglikli sihatli olsn bu belki erkektr diye beklemstk 😁de bakalm hayrlisi olsn rabbm herkezn gonlun3 gore versn
Sssscicek Sisi 🙂 bakalm hayrlisi bnde detayliyi beklicem kesin olmasi icin cevremdede kiz denip erkek olan 2 3 kisi var ,🤗
Babytmr 11+3 te kıza benziyo dedi doktorum. Kenik yapısından. Şuan 18. Haftamdayım. İki kere gittim tahmin sonrasında. ikisindede kesin kız dedi değişmedi💕🤰😍
Dileksen Babytmr bakalim bizimki de degismicekmi😊😊 insanda alistiriyor kendini suan kiz diye düşünmeye basladm doktor benzetince
Minnakkus Merhaba kızlar bana 12 . Haftamda kıza benziyo dedi şimdi 15. Haftama girdim erkeğe daha çok yakın ama net göremiyorum dedi
Zafertugce Minnakkus Nasıl göremedi 15 haftada belli olması gerekmiyor mu acaba bizde cinsiyet için 15 haftamızıbekliyoruz da 🤔
Babytmr Dileksen hadi inşallah değişmez. Sağlıklı olsunlarda aynen direkt doktor cinsiyeti söyleyince ona alıştırıyo insan kendini 🙏🐥💕 almasamda pembelere yönelmiştim ben direkt mağazalarda😂
Neslihaneylul 12 haftalıkken doktora gittigimde kıza benzıyor dedı , 2. Kontrol de kıza benzetti %70 kız dedı ama net birsey soylemedi 😌 bakalım bu hafta gidecegım ne dicek ✋☺
Cananhafsa Haftamda kıza benziyor ama 1 ay sonra gel net sonuç alırsın demişti doktorum 18. Haftadayım şuan bu gün gittim ve bir kızım olucak inşaAllah