[silindi] Biraz sıkıntılı bir doğum hikayem oldu normalle başlayıp sezeryanla biten zorlu bir doğumum oldu 🙈 çok şükür bitti
Islim123 [silindi] canım keşke almasaydım ve iyiki aldım dediğin ürünler var mı 🥰 sağ sağlım bütün bebeğinizi inşallah
Aysenur41 [silindi] [silindi] cnm depend için kullanıslı rahat cıkarmasıda kolay ama yenisini giymek için pijama cıkartmakla ugrasıyosun sezeryanlıyken zor oluyo diyolar Bende aldm persembe sezeryan olcm. Bide genel anestezili mi oldn
[silindi] Islim123 bebeğim henüz küvezde inş yarın alıcaz 1 hafta oldu onun için olanları deneyimleyemedim henüz kendim içinse depend iyiki almışım çok kullanışlı ve benim için çok rahat oldu
[silindi] RecepAliMom çok sağol🙈 12 Şubat doğum günümde doğum yapmış oldum doğum günleri de ortak oldu 🥰
[silindi] RecepAliMom allahım size kolay doğumlar nasip etsin benim ki çok zor oldu ama galiba benim acı eşiğim de çok düşükmüş 😅
[silindi] RecepAliMom sondayı aynı gece çıkardılar ve hiç acı hissetmedim ilk 2 gün kendi bezlerini kullandı hastane bebek bezi gibi onlar kontrolde daha rahat oluyo sonra depend giydim.
[silindi] Kubrabhn90 39+5 te 3 santim açıklığım vardı ama sancım çok yoktu suni sancı ile desteklediler
[silindi] Kubrabhn90 normal doğumla çok uğraştık olmayınca sezeryana alındım o arada nefes problemi oldu çok şükür 2 güne düzeldi ama bi kere alınca 7 gün tutuyorlarmış prosedür gibi bişi dediler🤷🏼♀️
[silindi] Deletedmom317 bana kalırsa ikisi de zor tabi ki ama seçme şansım olsa yine normali seçerim sezeryanın sonrası sıkıntılı bu gün 5. Günüm hala toplayabilmiş değilim ağrılarım var😔
[silindi] RecepAliMom yok önemli değil tabi sorabilirsiniz tualete gidebiliyorum ama altımı değiştiremiyorum o kadar eğilemiyorum belki herkeste aynı değildir ama beni zorlayan ağrılarım var hala maalesef
[silindi] Ozgee11 Okan hastanesi 7 gün tutuluyormuş işte bi kere girince ilaç tedavisi 7 gün sürüyomuş en az 🤷🏼♀️