sbg Haftadayim arkadaslar gogus hassasiyetim bitti sayilir artik acimiyor bebege bizey olmamistir dimi :((?
BusraDevlet83 sbg Valla benim göğüs hassasiyetim hiç olmadı desem yeridir. Çok çok az.. 23.haftaya gireceğim.
Kedili_Anne sbg benim hiç olmadı. 22 haftadayım. Bence onunla bir ilgisi yok canım. Belirtiler gelir, gider, olur, olmaz. Herşey yolundadır merak etme.
Yeni_anne_ Korkmayın bir şey olmamıştır. Sonuna kadar devam edecek değil ya belirtiler. 15 hafta demissiniz doğum ağustos olmalı benim de öyle Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Hapyannecik Canım 31+1 deyim inan ne midem bulandı ne aserdim herşey guzel gidiyo göğüs agrimda yok korkma bi süre sonra zaten kalmiyo o agri cok oynama Rabbim hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin :)