Dkk Kızlar nerdeyse 2 aydır bebek arabası geziyoruz . Bugün concord sould bebek arabasını aldık sonunda. Etiketi 2500 di 1900 tlya geldi. Almak isteyenlere fikir olsun :)
Dkk Kuzey88 güzel günlerde kullanın 🙏🏼 Siz ne kadara aldınız ? Beni tek tedirgin eden şey ön barının olmaması oldu
Kuzey88 https://www.hepsiburada.com/concord-soul-travel-sistem-bebek-arabasi-steel-grey-p-HBV00000EDBZZ?magaza=Hepsiburada benimki bu
Dkk Kuzey88 evet aynı araba :) ön bardan kastettiğim çocuk oturunca elini va koyuyor ya da daha büyük çocuklar oradan tutunarak oturuyorlar
Kuzey88 Dkk onu hiç düşünmemiştim ☺️ ben sürümünü falan çok beğendim ama kullanınca da memnun kalırız umarım