Nursimali Sinem67 kantoronun suyunu kullandim yagini degilde en son dayanamayinca esim gitti eczacida anestol kremi vermis surunce biraz rahatlatti
Sinem67 Nursimali Hee anladm farklıymış Allah yardımcımız olsun zor yaa onun agrısı cok fena Bn aglıyrdum geceleri
Nursimali Sinem67 5 yildir var di ama ilk defa bu kadar agrisini cektimm cok kotu bi agri gercekten bende aglayarak dolaniyorum evin icinde
Sinem67 Nursimali dogrdr. Ama bebektn dolayı. Onun agrlıgı damarlara baskı ypıyr. Katı yememeye calısın inanın dha rahat gecyr. Ekmk kestim dyet ekmegi yiyrm
Usluglhn Nursimali valla cok zor bi sey heleki orada olmasi daha kötü. Sirt ustu yarim sekilde uzanin bacaklarinizi acin ve poponuzun oraya sicak su torbasi koyun oncesin de zeytinyagiyla tampon yapin. Cok iyi gelicek
Sinem67 edaerhan bırakınca bnmde oluyor tekrr. Ama doktr a srdm sana zararı yok dedi istersen bitince syle yazarm demsti
edaerhan Nursimali doğum sonrası ilk işim benimde lazer ile yaktırmak inşallah 🥺 bakalım ona da kimisi yine çıkıyor sonra diyor ama bakalım böyle çekmemem 😕
Nursimali edaerhan doktorda diyor zaten yenileyebilir diye ama belki ozamn bu kadar agrisi olmazz gözüm korktu bi kere bu agridan 😞
Yildizim Nursimali oradaki kılcal damarları genişletip rahatlatıyor. Hatta dereotunu havanda dövüp oraya koyan da var
edaerhan Sinem67 doğrudur ama bilemedim hani ilaç sonuçta ya ondan ben tedirgin oluyorum sürekli kullanmaya🥺
Sinem67 edaerhan bnde tedrgn oldgö için srdm. Hayr sıkıntı olmaz istedgn gbi sabah aksam sür düzenli kullan dedi
edaerhan Sinem67 o zaman bende süreyim 😍 demek yan etkisi çok olmuyor 😕 teşekkür derim canım bilgilendirme için 🥰