HasAdMe ben bundan önce özele gittim bana bazı testler verdi tahlilleri yap falan dedi bende hani çok pahalıdır diye devlet hastanesine geçtim orda da verirler diye düşündüm ama bugün hiç tahlilleri yaptır demedi kalp atışına baktı bi sorun yok dedi ikili taramaya gün verdi bi de op.dr yani benim sonradan geldi aklıma