mrvmrv123 Nuraan_k benimde 18 haftalikken cok az akinti gelip atletim islanmisti dr gelebilir normal dedi
sonsuzmasalim Nuraan_k çok normal 20 hafta sonrası gelebilir demişti doktorum🥰 sıkma sakın bırak aksın
Mommy1 Nuraan_k evet normal. Goguslerinizi serbest birakmayin ama mutlaka sutyen kullanin yoksa daha cok akiyor
my_babe Nuraan_k bende 27 haftalığım ama 16. Haftamdan itibaren göğüslerimden su gelmeye başladı baya çok geliyordu hemde tişörtüm sırılsıklam oluyordu artık ama bi kaç haftadır azaldı
Nuraan_k O kdr çok gelmiyor ama ara ara bi nemlenme oluyo 1-2 damla gibi doğuma daha çok acaba daha erkenmi demiştim 🙈🙊