Evet uzun zamandır bende doğum hikayemi yazmak istiyordum oğlum sayesinde yazamadım 28ekim sabah 5 civarı gibi doktorun dediği gibi nişan görünce gelirsin demesine hastaneye gittim sevindim bugün doğum olacak diye ama hiç sancim felan yokdu kasılmalar vardı hemen geçiyordu zaten o gün hastaneye gittik nst bağlandı sonra doktor gelip sancıların vr ama bu seni doğurmaya yetmez dedi beni eve göndermek istediler dedim ama oradayken agrım çoğaldı yinede ewime geldim sancılarım olup olmadığını pek anlamıyordum dha 19 yaşındayım tecrübem yok bilgim yok ney nasıl olur bilemedim korku heyecan ikisi birlikte yaşıyordum adeta annem aradı kızım sancilarini takip et 5 dk düşünce gideriz dedi bn takip ediyorum 5 dk dustu annem yine evinden kalkıp yanima geldi merak etti oda biliyordu çünkü bugün doğum olabileceğini geldi sancim geldikçe bi yere tutundum hep akşam yemeği hazırladık birlikte yedik içtik ertesi gün sabahından beri uykusuzdum uyumak için koltuğa uzandım sonra bi ses duydum ağlamaya başladım suyum geliyor dedim herkez panikledi çok korktum heyecan sardi bedenimi apar topar hastaneye gittik nst bağlandı ve sancılarımın olmadığını suyun bittiği için doğuma alacaklarini söylediler 23.00 da yatisim yapıldı çok baskaydi orası korktum suni sanci verdiler dilimde sadece anne kelimesi vardı annem diye bağırmışım sürekli saat 2.15 de doğdu paşam herşey o an bitti tüm acılar geçti oğlumu hemen kucağıma almadım odama gittim sonra getirdiler şimdi tam 3 buçuk aylik oldu zaman su gibi geçip gitti teyzeleri rabbim isteyen herkese nasip etsin evlat hasreti çektirmesin inşallah ben normal doğuramam sanıyordum ama çok şükür normal oldu 53 kiloydum doğum yaparken oğlumla birlikte büyüyoruz arkadaşlar sizinle bu anımı paylaşmak istedim uzun olmuş olabilir k.bakmayin teşekkürler