Dün gece sırtıma üç kere ağrı girdi bugünde sabahtan beri kasıklarıma ara ara gelip giden sancılar oldu hala devam ediyo saat tutmaya şimdi başladım belimede ara ara giren ağrılar oluyo nişan veya suyum gelmedi. Bunlar doğum belirtileri olabilirmi 37+3 günlük hamileyim ilk gebeliğim o yüzden nasıl olduğunu bilmiyorum ☺️Çokta heycanlıyım acaba abartıyo olabilirmiyim bilmiyorum.