Merhaba arkadaşlar belki bazı arkadaşlar hatırlar en son doğuruyorum diye dua istemiştim sizlerden Allah okuyandan razı olsun.
Hamileliğim 19.haftama kadar bulantılı çok zor geçti sonrasında hafif mide yanmalarım oldu şükür iyi devam etti.
Doktorum normal doğum yanlısıydı herşeyimiz normal doğuma uygundu 39+3te nişanım geldi sabah 10da hafif ağrılarım vardı ama zorlayacak kadar değil daha sonrasında akşam 8den sonra fazlalaşmaya başladı annemlerde telefondan msj atıp sürekli bana git git deyince kendimi 9buçukta hastanede buldum ebeler muayene ettiler 1.5 cm açıklığım vardı( tavsiyem sancınızı evde çekin) doktorumu aradılar yatışım yapıldı sabaha kadar hastaneyi talan ettim açılmam iyi gittiği için suni bağlamadılar ama 14 şubat sabahı artık kendi sancılarımla açıklığım 8-9cmdi öyle kaldı suni taktılar ama bebeği etkilediği için 5-10 dkda çıkardılar, en son ebe artık bebeğin başını aşağıda hissediyorum ıkın biraz bakalım diyordu beni odada doğurtcak diye korktum😬🙈 sonradan doktorumda gelince beni doğumhaneye aldılar ıkındım ama artık o çektiğim 12 saatlik sancılardan sonra nefesim yetmedi mecbur kesilerim var ama bebeğim doğumhaneye çıktığım 15 dk içinde doğdu sevgililer günü anlam buldu darısı başınızaa🤲🏻