ongelukkig Ciğer kapasitemiz hamileliğin ilerleyen haftalarında azalıyor. Bir de yatınca bebeğin baskı yapması ve son trimesterde burun kanallarının daralması eklenince nefes almak iyice zorlaşıyor. Ben yastık desteğiyle kafamı yukarıda tutarak yatmaya çalışıyorum, duşta buharla burnumu mümkün olduğunca açıyorum. Yürüyüş de biraz iyi geliyor. Dışarı çıkınca da biraz daha ferahlıyorum. Doktorum da demişti sırt üstü yatarsan nefes alamazsın diye, geçen gün uzandım biraz, eşim hemen telaşlandı. Ne oldu dedim, ya nefesin kesilirse diyor 😂😂