Arkadaşlar sizde de oluyor mu 30 haftalik olduk çok şükür ilk gebeligim çok hafif agrım olunca bile erken doğum mu birşey mi oluyor tedirginliği sürekli düşünüp duruyorum bir korku var tedirginlik var kendime kafama takma diyorum ama elimde değil sizde de oluyor mu