Gmz2020 yıkamıyorlar zaten bebeği. Sadece ilk doğduğunda kanlı yağlı falan oluyo. Mavi hastane örtüsüne sariyolar havlu gibi biraz kurulaniyo bebek. Sonra agzina burnuna pıhtı bisey kaçmıştır diye bi hortum benzeri şeylerle bi kaç saniyelik temizleme yapıp suratını siliyorlar sadece. Ve giydiriyolar. Bazi hastaneler sadece suyla bi tur duruluyordu eskiden. Ama artık hemen hemen hiç biri yikamiyo.