Bulut_evren Merabalsr arkadaslar kizima isim ariyorum .. bade koycaktim ama cevremdekiler begenmedi bende guzel isim istiyorum anlamida guzel olan tek isim olacak yardimci olur musunjz ..
BusraDevlet83 Bulut_evren Bade çok hoş isim. Diz beğenmişsiniz kime ne? Ben yine de isim vereyim: Masal, Dora, Balım, İlay, Lal, Çisem
Bulut_evren BusraDevlet83 bende cok begendim badeyi esim istedi ama cok bilmjs kuzenleri begenmediler daha esime soylemedim ama ben yinede baska isim bakmaya basladim
BusraDevlet83 Bulut_evren Bakın.. Sizi demoralize edebilirler. Ama çok sevdiyseniz ödün vermeyin bundan. Siz aynı şeyi onlara yapsanız onlar değiştirmeyi düşünecek miydi acaba? Şu cümleyi bir daha okuyun: "Ben ve eşim Bade ismini çok sevdik ama eşimin kuzenleri beğenmedi ve ben şimdi başka bir isme bakıyorum." Takdiri size bırakıyorum..
Bulut_evren BusraDevlet83 bilmiorum ya bir cok isim soledim begenmediler bende esime fikir suncam degistirmek istemezse bende bise demem
sonsuzadek Bulut_evren anlamı güzel söylenişide güzel naif isim önereyiim Ahsen Elif Sare İnci Nisanur Hüma
BusraDevlet83 Bulut_evren Siz bilirsiniz. Hayatınızı başkalarının isteklerine göre yaşamayın. Çünkü bu tip insanlar bencil olurlar. Sizi düşündüğüm için yazmak istedim bunu.