Merhaba kızlar başlıktan anlaşıldığı üzere prensesimiz olacak .yalniz isim konusunda hala belli değiliz. Ben aslıhan ıstiyorum eşim hira istiyor birde kafamda ahsen ismi var .esim kesinlikle hira olacak demiyor aslıhan diye ısrar etsem kivama gelecek 🙈😂 lakin aslıhan ismi dinimizce yeri nedir bilemedim. 🙄