Ferinazdemirel Merhaba kizlar 2 ay 2 haftalik hamileyim öğrendiğimde 5 haftalik hamileydim suana kadar ne bulanti ne tiksinme oldu bende normalmi acaba sadece baslarda cok bel ağrısı cektim suan yine normale dondu.
guney59 Ferinazdemirel evet tabiki normal benim bu ikinci gebeliğim. Ilkinde 9 ay boyunca hiç-bir şikayetim belirtim olmamıştı herkes aynı değil her gebelikte aynı değil ☺️
AyaYlmazYldrm Ferinazdemirel kadir gecesi dogmussun bulanti kusma ck kotu keske benkmde blirtim olmasa
cagla24 Ferinazdemirel yaklaşık bir haftadır sürekli uyku hali oluyordu bende hâlâ devam ediyor 5 haftalığım öğreneli de 2 gün oldu ama dün ve bugün mide yanması yaşıyorum 🤷♀️
_canan_3545 Ben de aynı durumdayım aynı senin gibiyken öğrendim ben de ama hala gece uyurken bel ağrısı yapıyor
Ferinazdemirel _canan_3545 geceleri bendede oluyo sirt ustu yattigimda yan yatincada insanin yanlari agriyo 😅
DamlaNur29 Ferinazdemirel benimde bel sırt agrılarım var 9. Haftadayım seninde 10 galiba normal galiba bu haftalarda bebek kendine yer edinp yer açıyor sonucta
DamlaNur29 Ferinazdemirel he bide inan bulantı yaşasan istemezsin bulantı kusmayı bulantıyla yaşamaya calısıyorum kusmam yok inşallahta olmaz inan cok kötü bişey hiç yemek pişiremez oldum evde midem almıyo kokuyo evde diye sadece makarna ve corba yapıyrm oda kokmuyor diye kabız oluyrm hep o yüzden
Baharbal Ferinazdemirel normal canım benimde ilk gebeliğimde hiç belirti yoktu 9 ay hamileliğimi bilmedim merak etmeyin endişelecenek bişey yok