Merhabalar herkesin güzel hamilelik geçirmesini diliyorum ilk. Ben 22 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başında beri idrar yolu enfeksiyonu geçmek bilmedi onunla beraber yeşil akıntı ve kaşıntı var kac kere gece acile gittik kaç tane ilaç kullandım ama geçmedi. Hastanede bile yattım. Benim gibi yaşayıp sağlıklı bebeğini kucağına alan var mı ilk gebeliğim ve çok korkuyorum