Gokcin 6.1 di tsh değerim doktor 100 mcg içeceksin dedi ictim .çok şükür düşmüş 0.86 olmuş 🙏 tsh yüksek olup düşmeyen var mi?
Esrelf Gokcin ben hiç görmedim düşmeyeni hep ilaçla dengeleniyor tsh. Tsh düzeyine göre ilaç Dozları ayarlanıyor kontrolleri kaçırmayın.
DamlaSarbulut Benimde 3.3 tü 1 hafta sonra kan testi istedi doktorum 5,30 olmuş ilaç verdi direk 50 mg ve 75 16 nisanda kontrolum umarım düşmüştür 6+5 haftalığım
Gokcin DamlaSarbulut InşaALLAH canım benimde 3.21 di 25 mcğ kullandım sonra yetersiz geldi 5.27 olmuş 50 mcg kullandım oda yetersiz geldi 6.1 e çıkmış 100 mcg kullancan dedi ve çok şükür düşmüş
mervezegem77 Benim ki 8 lerdeydi 12. Haftalarda şimdi 22. Haftadaym 100 lük kullaniyorm daha anca normal seviyeye dustu