EbruCnr ben ilk Ümran tıptaydım orası doğum yapmadığı için doktorumun önerisiyle vefa hanıma gitmeye başladım çok beklemiyorum saatimde alınıyorum hatta bir keresine geç kalmıştı dışarı daki bütün hastalardan özür diledi Kızım hasta kusura bakmayın dedi geç kaldım bence çok iyi bir doktor sempatik ve çok ilgili öneririm