Ursavasipek1998 Kızlar benim adetime 1 hafta var ve benden 2 günden beri kahverengi akıntı geldi bugünde tamamen bitti hiç adetim ağrım falan da yok sizce üstüne görme olabilir mi
aysenur30 Ursavasipek1998 canım bir idrar testi yap. Bazı durumlarda adet olmadan böyle olabiliyor yerleşme kanaması gibi
ffcihan Arkadaşlar beta hcg <5 çıktı adetime 3 gün daha var doktor şuanlık gebelik yok dedi adetim düzensiz oluyor akşam erken gebelik testi yaptım ve çok silik bir çizgi çıktı sizce hamilelik olabilir mi
aysenur30 ffcihan evet canım benimde çok silik çizgiydi yeni oluşuyormuş 5 haftalık olduğumu öğrenmiştim hayırlı olsun inşallah 🤗
Slna ffcihan canım 5 vr üzeri gebelik sayiliyor. Ama sali carsamba tekrar kan verip iyi bir yükselme olmussa tebrikler :)
Gizemnaz_ aysenur30 Cnm belirgin bi silikmiydi testin bende dun test yaptim fakat ışıga tuttugumda beyaz golge cizgi gordum seninkide oylemiydi
aysenur30 Gizemnaz_ yok canım benim ışık tutmadan pembemsi bi çizgiydi ama silikti yinede foto armayı bilmiyorum bilsem atardım
aysenur30 Gizemnaz_ canım burda görmüştüm öyle çok ince bir çizgi sormuşlardı yine var mı diye genel konuşmalar var diyordu ama sonrasını bilmiyom oldu mu olmadı mı istersen bi erken gebelik testi al yap veya bi kaç gün bekle kan ver 🤗
Fatma_24- Ursavasipek1998 ben ilk gebeliğimi öyle öğrenmiştim ama malesef düşük yaptım 😔 doktora gidin yarın hemen bence