Didem25 Selam arkadaşlar, kasılmalarım başladı 33 haftayı geride bıraktık, dr um 34 ü zorluyor haftaya pazartesi serklajımı alacak.Serklaj aldıranlar beni bilgilendirebilir mi? Çok korkuyorum😔 Çok acıyor mu?
Betulaks Didem25 bende bu konuyu araştırıyordum bende şuan 32 haftalığım 34. 35 i gorebilsek ne mutlu bize duydugum kadarıyla ipi çekince geliyormuş zaten anesteziye gerek yokmuş sizin düzenli sancılarınız başladımı ? Dr bana düzenli sancım olursa bekleme gel dikişleri alırız hemen yoksa yırtılır rahim zarar görür falan dedi
Didem25 Esra2020 dr uma sordum anestesiz çok basit dedi ama beni rahatlatmak içim mi öyle dedi bilmiyorum 🤦♀️
Didem25 Betulaks evet düzenli sancılarım başladı sancı kesici ilaç verdi dr um onu içiyorum, serum alıyorum 34. haftaya kadar durdurabilirsek ne mutlu bize 😔 ilk nst de 70 lere çıktı sancım 😔
Didem25 Betulaks ciğer geliştirici yaptırdınız mı 30. Haftada 4 doz ciğer geliştirici yapıldı bana hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alırız inşallah🤲🏻