Merhaba arkadaşlar 14+2 günlük hamileyim bu haftada bebeğin hareketlerini hissettiniz mi? Ve bu sorum biraz saçma gelebilir ama bebeğin şuan ki anne karnındaki konumu hakkında bilginiz var mı yani sağ taraf ya da sol tarafta mı kasıklara yakın mı yoksa karnımızın orta kısmında mı 🤷♀️ Şimdiden teşekkür ederim