KubrAbdullahh _zehra_ ordaki kadın yok fiyatı yanlis söyledm normal fiyatı 1400 falan diodu demekki herkese öyle diolar yalandan yere laf yapıyo sattıkları fiyat 1100 demekki
_zehra_ KubrAbdullahh yok biz yilabsindan önce gidip anlaşmıştık , biraz zorladik bu fiyat için ,şimdi zam gelmiş . Yani bı kaç ay önce bu fiyatti , şimdi 1400 dediler bizede. Daha önce anlastigimiz için bu fiyata aldık biz
_zehra_ KubrAbdullahh benimde evim dubleks , alt kata almayı düşündüm sonra vazgeçtim . Ana kucağı alırım ilk aylar orda yatar , sonra da küçük odada kanepede yatar dedim kalabalık etmesin😁
brcaky _zehra_ çok güzel güle kullan❤️izmitte hangi mağaza burası adı ne bizde arıyoruz ama bulamadık henüz😢
_zehra_ brcaky ucyolda aybebe canım . Ama aynı fiyattan alamayabilirsiniz. Biz daha önceden anlaşmıştık şuan zam gelmiş
_zehra_ Lacivertli_kelebek hmm model adı bilmiyorum , gördük , beğendik , aldık 😂 önü acilabilen , asansörlü , çekmeceli beşik 🤷
_zehra_ aysenur30 İzmit'te bı mağazadan canım . Fiyat şuan 1400 civarı , biz yılbaşından önce anlastigimiz için 1100 e aldik
_zehra_ KubrAbdullahh 27 haftaligim . Umuttepeye aydın hocaya gidiyorum damar tıkanıklığı riskinden dolayı . Sen ?