Biz de bugün 21 haftalık olduk. Geçen haftadan beri sıkıntılı geçiyor biraz. Bebeğimin başı aşağıdaymış ve baskı yapıyormuş. Çalıştığım için On günlük rapor verdi doktor Progestan kullanıyorum sabah-akşam ve elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum. 3 yaşında bir oğlum olduğu için dinlenmek pek mümkün olmuyor tabi bu nedenle tedirginim biraz :( Çarşamba sabah kontrolüm var hayırlısıyla bakalım inşallah düzelmiştir biraz çünkü daha çok erken :(