Cigdemveminik Kızlar kaçıncı haftaya kadar iğnelerinizi göbekten yaptınz 16. Haftadayım ve bugün bacaktan yaptm ilk defa baldırın dış kısmından umarm doğru yapmşımdr biraz tedirginim🤦🏼♀️
dfnomr Cigdemveminik 26.haftadayim gobekten devam cok zorlamadigi surece gobekten yapmayi dusunuyorum☺️
Busbus2684 15+2 günlüğüm, bacaktan yapıyorum canım ben, arada koldan. Göbekten yapmıyorum ben hiç, bi düşüğümde eşim göbekten yaptı. Oda iğneyi sinire denk getirmiş bayıldım şoka girmişim bi zaman ayılamadım, o yüzden korkuyorum göbekten yapmaya
Ay-Bek Tuba_ göbeğin alt kısmından mı yapıyorsunuz?yağlı bölgeyi tutup sıkıp bırakmayarak. Bazen yaptığımda hareket ediyor. Ama iğnenin bebeğe ulaşması zordur herhalde
Tuba_ Ay-Bek göbek deliğinden 3 parmak ilerisine yapıyorum bende hareket edince korkuyordum ama doktorum bebeğe ulaşması imkansiz dedi yapabılırsın göbekten daha iyi dedi