Kızlar Aralık ayında dusuk yaptım 8 haftalık. Doktor hemen testler yaptırmamı istedi. Daha bugun sonuç çıktı pıhtılasmam var. Çok kötü bişey değil dmi bu😔bu ay korunmadık adetıme 3 gün var carsamba test yapacam ama hamıleysem hemen doktora gitmelimiyim? Yada sımdı mi gideyim? Kan pıhtılaşması olanlar ıcımı rahatlatabilirmi😔😔😔