Zlmdnccc Kızlar mrb eşim hepatit b taşıyıcısı. Bana bulaşmadı bağışıklık kazanmışım. Simdi 24 haftalık hamileyim. Dogduktan sonra aşı yaptırsam da genlerden dolayı bebege de gecer mi bu hastalık acaba? Aynı durumu yaşayan var mı bilen 🤷♀️😏
Ecrinbzkrt Zlmdnccc Merhaba! Cnm benım arkadasım hamıle kalamdan önce yaptırmıstı 3tane aşı bırden hem kendısıne gecmemesı ıcın hem hamıle kalmak ıstıyordu cocuklara bır sorun olmaması ıcın sonra hamıle kaldı rahatlıkla
Zlmdnccc Ecrinbzkrt düğün sonrası banada bitane vurdular canım devamı vardı gidememiştim işten dolayı. 😏 Dogum sonrası bebege de hepatit asısı yapılıyo ya acaba yeterli mi o
esrabusra92 Zlmdnccc kadın doğum doktorum özellikle eşimin ya da benim rahatsızlığın var mı diye sorduğunda biz bildirmiştik benim eşim nefret et ve taşıyıcısı oda söylediğin çok iyi oldu doğumdan sonra bebeğe odaya gelmeden aşı yapılacak dedi doktorunuzu bildirmenizde fayda var
Ecrinbzkrt Zlmdnccc anladım cnm onun hakkında bılgım yok ama doktoruna sorarsan bence daha ıyı bılgı olur burdakı kımsenın aklıyla bence iş yapma en iyisi doktor önerisi
Zlmdnccc esrabusra92 sonra bi doktor da senin dedigin gibi soyledi yeni dogunca zaten bütün bebeklere yapılıyomus hepatit aşısı
Zlmdnccc Ecrinbzkrt söyledim canım doktora kimse aşı oldun mu v.s demedi bebek ası olmalı da demedi onun icin bende aynı olayı yasayan var mı diye merak ettim
Ecrinbzkrt Zlmdnccc allah allah doktor bılınclendırmesı gerekır aslında o zaman haklısın cnm sor dogrusunu soyelrler arkadaslar