Mery_ Kızlar yaklaşık 1 haftadır hastayım öksürük, balgam ve halsizlik.. antibiyotik almamak için evde kendi kendime iyileşmeye çalışıyorum bunun içim pekmez yiyorum ve keçiboynuzu özü tüketiyorum acaba keçiboynuzu özünün bebeğe bir zararı olur mu ?
semdem1 Benimde hamileliğimin ilk haftalarında öksürük balgam vardı doktorum korax şurup önerdi doğal bir şurup doktoruna yada eczacına danışıp kullanabilirsinn