14+5 günlğk hamileyim alırı duygusalım.her denilene alınıyorm kafama takıyorm.bir aşırı midem bulanıyor bir geçiyor gibi derken aşırı halsizliğim var.sanki dünya başıma yıkılmş gibi hissediyorm snra kendimi ve eşimi mutsuz ettiğim için üzülüyrm.var mı bnm gibi hisseden?