Sherylady merhaba bende ikiz gebeyim 35+5 oldum. Geçen akşam el bileğinde başlayan kaşıntı bacağa atladı vs derken o gece kasintidan uyuyamadim, duş aldım, krem sürdüm, kolonya sürdüm yok naptiysam fayda etmedi kanatircasina kasidim durdum. Benim sadece kol ve bacaklarımda oldu sabah gogusumde de başladı doktoruma yazdım. Cildiyeye gorunmemi istedi. Nitekim tahliller yapıldı vs cildiye kurdeşen olduğumu söyledi, kan tahlilimdeki enfeksiyona bağladı, hap ve jel verdi şimdi rahatladım bugün jel sürme ihtiyacı duymadım sadece hapı kullanıyorum. Enfeksiyona bağlı bir durum olabilir belki sizinki de, cildiye doktoru ilaç kaynaklı da olabilir dedi ama tahlilden sonra ilaçla alakalı olmadığını soyledi