Merhaba daha 34. Haftamın çok başındayım ve bugün sabahtan beri çok üşüyorum bir türlü ısınamadım halbuki ev gayet sıcak eşim kısa kollularla şortlarla geziyor ama ben kat kat yünlü giyiniyorum ısınamıyorum bu durumu adet olduğum ilk günden biliyorum hep böyle olurum. Ve akşama kadar da dinlene dinlene temizlik yaptık hep akşam duştan sonra adet ağrısı gibi Ağrı saplandı belime hala da devam ediyor. Kasıklarıma iğne batıyor sanki bacağımı bile kaldıramıyorum hatta derin nefes aldığımda bile batıyor. Erken doğumdan çok korkuyorum bu nedir sizce yaşayan var mı ?😔😔😔😔