s_s_y Merhabalar, bende 35+1im benim de vajinamda çok ağrım oluyor. Bende forumda yazan oldu mu dye bakınıyordum şuan tevafuk oldu. bu ağrılar normal mi doğumun yaklaştığını gösterir merak ediyorum bende