Aslima Kızlar ayıptır söylemesi eşim norveç somonu almış araştırmadan yedim normal somon değil ya bi zararı olurmu sizler yediniz mi. Bu arada hakkınızı helal edin.
duygusm Aslima Norveç somonu tüketilebilir. Hatta yanlış hatırlamıyorsam o bölgenin denizleri daha soğuk olduğu için Karadeniz somonuna göre balıklar daha büyük ve daha yağlı yani omega açısından da daha zengin. Sadece dondurulmuş yerine tazesini tercih ederseniz daha sağlıklı olur.
[silindi] Aslima yok bir şey olacağını sanmıyorum ki Norveçli hamile kadınlar mutlaka yiyorlardır. Zannetmiyorum bir yan etkisi olacağını canım
Aslima duygusm evet doğru diyosun yagliydi gerçekten. Bol omega olmasida extra iyi zaten şifa olsun hepimize inş canım çok saol
Aysse-03 Ben haftada bir kere yiyorum omega bakımından cok zengin bir balık doktorumda soylemişti yiyebilirsin diye bir zararını görmedim çok şükür.
Aslima Aysse-03 saol canım bende korkuyodum somon yemeye bide adını norveç somonu duyunca çeşit farklı mi iyimi kötümü diye korktum açıkçası. Çok saol canım
Alya0802 İthal balıkları nereden aldığına dikkat edin , ülkeye girişte kontrolsüz olanlar var . Sakıncalı olabiliyor
Aslima Alya0802 yaşadığım şehirde balıkçıdan alıyoruz hem satıyor hemde orda pişirip paketliyor adam. Ordada yeniyor hatta