Sevgili Anneler doğumum yaklaştı özelde doğum istiyordum fakat oraya 2 milyar vereceğime kizlarima harcarim diye dusunuyorum size sorum şu İstanbul Sarıyer devlet hastanesi varya yeni açılan orada doğum yapan anneler var mı memnun kaldınız mı acaba orada düşünüyorum Allah nasip ederse