Sevgili anne adayları merhaba
Bugün 11+1 günümüzdeyiz
İkili tarama için bugün doktorumuza gittik
Herşey yolundaydı çok şükür ense kalınlığı 1 olarak ölçümledi normal dedi tahlilde verdik zaten biz 2,5 üstündeyse sıkıntı var diyoruz dedi. Siz gittiniz mi sizde durumlar nasıl ?