Cansu_ertem 16+1 hamileyim. Ayak ve el yanmam çok fazla. Geceleri uyuyamıyorum. Bunu yaşayan oldu mu ya da doktorunuz nasıl bi çözüm önerisi sundu
Ebru0714 Cansu_ertem 11 haftalık hamileyim ayak sel sırt yanmasına dayanamıyorum geceleri uyanıp yere basıyorum ya. Sanırım regl olmadığımız için 9 aylık menapoza girdik annemle aynı durumları yaşıyorum şuan🤗🙊
Dnzasel Cansu_ertem bende ayni canım bacaklar felan yanıyor valla ne yalan soylim gece üstümü çıkarıp camasirla yattigim oluyor🙈
nursenakaynak01 Cansu_ertem benimde tam tersi elim ayagim cok usuyor esim gelse de isinsam diyorum bazen
aysenur30 Bende de oluyor eşim geleseye kadae çıplak eşim gelince çorap giyiyorum 😂 geceleri kalkıp yıkıyorum geri yatıyorum sanki yaz ayındayım 😂
Gzgr Bende de var ayni durum geceleri ayaklarimi soguk suya sokuyorum ama ne care yataga donene kadar yine ates gibi.Biraz da stresten oldugunu dusunuyorum bu durumun
Cansu_ertem Gzgr ben baktım da magnezyum eksikliği vitamin eksikliği bir sürü şey saymışlar. Ve kötü haber geçmiyormuş. Sadece anlık rahatlamalar sağlanıyormuş