Siladikici hiç nasip olmadı bura doğu gibi herkes başka yerlerde oturuyor doğuda genelde uzman evleri hep yan yana yada lojman olduğu için tanışma şansı oluyr bide eşim işe gidiyor diğer arkadaşları çıkıyor yani mesailer denk gelmiyor Bi nasip olmadı tanışmak bide yeniyiz 😕