Melikeksr Bugun 8 kere büyük abdeste çıktım kızlar ve ishal falan değilim 4haftalık gebeyim normal mi lütfen cevaplayın ona göre hemen hastaneye gidicem
[silindi] Melikeksr o haftalarda bende bi ishal bi kabız olmuştum canım. Sulu değilse dışkın çok problem olcağını sanmıyorum bol bol su iç bide muz falan ye potasyum almış olursun hem iyi gelir
Melikeksr [silindi] sulu değil bide şöyle bişey var ben uzun süredir diyet yapıyorum yaklaşık 20 kilo verdim uzun süreden sonra ilk deda bu kadar çok şetler yiyorum ondan kaynaklanıyo olabilir mi