Busra_3344 40+2 deyim sancım ve doğuma dair hiç bi belirti yok en son kaçıncı haftaya kadar beklemeliyim
gezentianne Busra_3344 Buna doktorunuz bebege,size ve suya bakarak karar verir herkesin süresi başkadır🤷🏻♀️