Kizlar 36 haftalık hamileyim ilk doğumum ölü bebek doğurdum 3dikişim vardı karnım aşağıya düşmüş gibiii bebek az hareket edio eşimle sürekli tartışıyoruz bugün sabah akşama kadar tartistikk evdende cikmiodu hep laf 3tokat attı sert ağlamaktan öldüm hıçkırıklarla alttan açılmış gibi agrio dokunuyorum dikişlerim agrio gibi sanki dokununca yırtılmış gibi ama yırtılsaydi kanardı acaba çok agladim açılma mi oldu hala sızlıyor yoksa normal mi