Arkadaşlar 19 haftalık oldum ve memelerim aşırı büyüdü her yeri çatladı nemlendirmeme rağmen ve çok acıyor .sütyen takmak bile istemiyorum çok hassaslaştı .lütfen bir şeyler kullanıp fayda gören varsa yazabilir mi .artık büyüyüp canımı acıtmasına dayanamıyorum.85 takıyordum 90-95 oldu 😥ergenliğimdede süt hormonu fazlaydı ilaç kullanmıştım şişlik inmişti .acaba yine hamilelikten dolayı fazlamı artık oldu bu kadar sürede çabuk büyüdü daha doğumada çok🙄