Lamia65 Mamababy Evet bence zararlı.Adet söktürücü diye biliyorum.(Kanama riskine yol açabilir) Bi sitede okumuştum.
DlstM Mamababy bn hiçbir bitki çayını siyah çay dışında içemedm gebeliğim boyunca hatta plalı olduğu için son bir ayda içmedm önerilmiyo
Nzkml Grip olduğum zaman doktorum papatya çayı içmemse herhangibir sakınca görmedi. Ama siz yine de kendi doktorunuza tanışın.