Mihram En kısa zamanda doğum hikayemi paylaşıcam ben çok stres yaparak doğuma girmiştim ama o kadar strese gerek yok çok şükür çok ağrı olmadan atlattım bebeğimi kucağıma aldım darısı diğer annelerin balına 🙏🏻