_zehra_ 27+1 iz bizde. Sezeryan olacak doğumum, önceki öyle olduğu için. Herşey güzel gidiyo çok şükür 🧿🧿🧿 hazırlıklarımız da bitti sayılır. Bi ütü ve çanta hazırlama kaldı. Herşeyimizi aldık 🥰
Oz1991 _zehra_ bizimde kıyafet işimiz tamam neredeyse çorap önlük bu tür küçük seyler kaldı 🙏🏻 10’lu hastane çıkısı yaptıracam 1 ay kala o kadar
Deletedmom124 Sonay38 sezeryan olduğu için canım 1 2 hafta erken alınıyor ne olur ne olmaz riske atmamak adına
EbruCnr hilal-ali32 Benim 2. Hamileliğim. İlk doğumum çatı basıklığından dolsyı mecburi sezaryen olmuştu. Çatıda sıkıntı olduğu için yine sezaryen olacağım
Oz1991 Muhammedim0125 bana 8 mayıs dedi 38. Haftanın içi oldugu için bende 05.05.2020 olsa die düşünüyorum 🤔