Ankara şehir hastanesinde dogum yapıp bilgisi olanlar rica etsem yardımcı olurmusunuz?ben 39+5 günlük hamileyim. c.tesi nişanım geldi ve c.tesi gecesi acile gittik.doktor yatış yapmamı söyledi .açıklığım 1cm kadar.nstde az sancım çıkıyor ama bende hiç bir sancı yok.suyumda gelmedi.başka bir doktorda yatış yapmana gerek yok.eve git sancın olursa yada suyun gelirse gel burda sıkılırsın nezaman dogum yapıcağın belli olmaz belki bu gece belki 3,4 gün sonraya yaparsın dedi.bende kabul edip eve geldim.ama p.tesiye yani yarına randevüm vardı.acildeki doktora değil başka bir doktora randevüm var.yatisımi yapmak isteyen dok.diger doktor gelmeden önce gece suyun gelebilir yetişemeyebilirsin.kordon felan dolanabilir felan deyip beni biraz korkuttu .oyuzden yarinki randevuye gitmek istiyorm.benim sorum bu anlattıklarımın dışında biraz ilgisiz olacak ama😊doğumdan önceki yatıslardada bayan refakatcı kabul ediyorlar mı acaba bi bilginiz varmı?