Gizem_37 benim de aynı sizin gibi kesi yapıp içini bosaltmisti doktor ama bana dikiş atmadı bi iki gün kan damladı dediginiz gibi sonra geçti canım baticon vermiştir mutlaka onu gazli beze sürüp pansuman yap 2 tane de antibiyotik kullanmıştım ben , ama sonrasında tekrar etti malesef şimdi hamileyim doğumdan sonra bi çaresine bakıcam artık sıkıldım çünkü sürekli şişip iniyor kendisi akıyor kahverengi leke geliyor