Merhaba! Benim gecen hafta avuç içim derinin altında küçük küçük kabarcıklar oluştu gün de bir kaç defa çok kötü şekilde kaşınıyordu. Doktor egzama gibi dedi ilaç merhem fln verdi. Pek kullanmakta istemedim eşim netten İbrahim Büyüksaraçın dut kürü var egzama kaşıntı için onu buldu ve yaptık tek bir kere bile kaşınmadı çok şükür. Sizin ki nasıl bir şey bilmiyorum ama internetten bir bakarsanız aynı şey ise faydası olablr.