Nese_krc 15 haftalık gebeyim dünden bu yana inanılmaz başım ağrıyor hatta zonkluyor ve kulağıma vuruyor bu zonklama, tansiyonum normal çok sıkışınca parol içiyorum ama çokta sık içmek istemiyorum. Bu zonklamayla uğrasan var mı başka ??
Tumurcuq Nese_krc şu an 27 haftaligim ama cok cektim bas agrsi iki ay her gün aridii..sonra 5 ayinda doktorum serum yazdi ..kanmi yukseltmekcin..kanin düsük dedi onuncun agrir dedi başinda...inşAllah kecer sizdede..ama her hamilelikde olur..hemde sizin heftelerde
damlanne Nese_krc bende o haftalarda öyleydim canım çok zor geçiyordu ama şuan geçti çok şükür hamilelikte normal diyor doktorlar 🤲
Zhrnz Nese_krc 31+4 olduk 3 gundur ayni seyi yasiyorum parol ise yaramiyo sebep ne bende bilmiyorum hafta ici dr danisicam
Gamzedngdn Nese_krc o haftalarda büyük çoğunluk uğraşmıştır canım bende uğraştım vikis çok iyi geliyor az bişey sür alnına 10 dk da bişeyin kalmaz 😊
Burcu_hira Akduygu kahretsin o migren bende de var istifa etmekten içim dışına çıkıyor illa da gece tutuyor her sabaha başağrısıyla uyanmaktan yoruldum acaba soğukta mi tetikliyor
1erkek1kiz Nese_krc vucudun hamilelikten önce yiyip ictigin sonrasında bıraktıgın bırseyin eksıklıgıni hissediyor olabılır mesela gwcwn haftalar benim migrenim tuttu ne parol fayda etti neden baska sey ne geçirdi dersen kola ictim
Akduygu Burcu_hira bilmiyorum öğretmenim bir de dersimi yapamıyorum ilaç içememek çok kötü migren aşısı dünyada satılmaya başlandı 2 aya migren aşısı Türkiye ye geliyor hamilelik biter bitmez onu yaptırıcam
SedaSevval10 kızlar nacizane tavsiyem farmasinin masaj taşı migren taşı diyede geçiyor alnınıza sürüyorsunuz hemen kesiyor ağrıyı malum hap içemiyoruz deneyin bence
Burcu_hira Akduygu maddi durumunuz varsa yaptırın kurtulun inşallah ben kendimi geçtim de migrenim tuttuğunda çocuklarımın anne acıktık anne hadi kalk demelerinin vicdan azabını cekiyorum birde