daha önceki paylaşımımı okuduysanız doktorun haftamı geri çektiğini ve bebeği göremediğimi biliyorsunuzdur bugün detaylı ultrasona girdim ve hem gördün hem de kalp atışını duydum çok şükür haftamda ileri alındı yani 7. Haftayı yaşamasan 8+2 ilk hamile oldum sizler ne zaman gördünüz ve benim gibi haftasındeğişen varmı sürekli değişmek mi bi ileri bi geri