Urstls Kızım olcak Derin ismini koymayı düşünüyorum ama çok bir anlamı olmadığı için güzel anlamlı bir isim eklemek istiyorum sizce?
pink01 Urstls Belis (aşkın ilk meyvesi) Destina (kader, muhtaç olunan yunan mitolojisinde ırmak tanrısının en güzel su perisi)
Urstls ipekworld anlamı güzel olan bir isim eklemek istediğim için aslında yoksa derin gerçekten güzel zaten de.
kedilervekaranfil Derin tek isim olarak da çok güzel. Benim aklıma “Derin Ulya” geldi. Ulya pek büyük, pek yüce, daha yüksek. Çok yüksek olan anlamına geliyor.
Urstls kedilervekaranfil evet tek de çok güzel ama anlamı yok güzel anlamlı bir ismi ondan eklemek istiyorum